Monday, April 02, 2012

qistina ayesha !!!!

hai hai hai...
hmmm..dah berhabuk bersawang bagai blog ni..bukan xde cerita..tp xde masa..huhu..(busy beno bunyinye aku kan ) ye la...sape kata fulltime housewife duduk saje... kalau leh claim OT leh dpt ratus2 kot haha..(ni bukan statement x ikhlas wat keje rumah hokeh..jgn salah understand plak ) 
mcm bese lah...seronok kot nk cite pasal budak kecik yg makin lasak ni....hadoii sayang... semenjak da dpt skill menyulur (betol ke word aku ni) habis satu umah die expolore...dr pintu dpn smpai pintu dapur.. kalau duk dlm baby walker plak..lagilah laju jalannye...dpat capai ape je makin excited la die... patut la ibu makin kurus duk kejar awak (padahal baru2 ni ibu die naik 2 kg) hahaha.... mula2 die x berani jgk nk masuk dlm bilik..tp since da dpt skill cmne nk naik bendul bilik tu..hah..pantang dpt je..tau2 da masuk bilik da...
baru2 ni die demam panas... risaunye aku n hubby Tuhan je yg tau.. ye la die mana pernah demam..cucuk pon x demam.. rupa2nya org tua kata demam nk dpt akal baru..nk merangkak dah rupanya anak dara aku ni... lpas 2 hari demam... naik plak ruam2 kat muka n badan die... semua tu normal kata abah aku...huhu... dah kurus sikit anak dara ibu ni... sian die...

*CER TGK GELAGAT DIE KT VIDEO NIE...*


p/s : (abaikan suara ayah qistina yg tgh bising panggil anak die tu yer )...

1 comment: