Thursday, January 05, 2012

salam pagi jumaat u olls....
my dear qistina da tdo... ditambah lagi hr ni cik abg syg x balik lunch so ada sedikit kesempatan nk membebel kt sini...
hmm..sebenanya 2-3 hr ni aku perasan anak aku ni mcm makin kerap plak menyusu (for your info my baby fully bf yer... )..mcm x puas je.. pastu bila isap puting tu, nyonyotnye mcm lapar lagi.. plus bile tgk ibu ngan ayah mengunyah die pon turut sama muncung2 mulut... i wonder kalau die dah nk mkn makanan tambahan mcm nestum ker kan.. tp yg aku tau umur 6 bln bru bleh bagi.. bila aku tanya my mum die kata kami 4 beradik dlu die bg je mkn umur 4 bln..huhu....
bila aku suarakan isu ni kt my hubby dia ajak aku pg beli nestum..tp aku masih lagi konfius lagi nk bg mkn ke tak nestum kat si kecik ni..aku pon dah start campur susu tepung utk tambah lagi susu kat die... (susu badan haku ni dah mcm ada xde je aku rasa ) sian anak aku... huhu..
susu ni la yg aku duk bagi kt qistina tp die nak x nk je minum

aku ingat nk try bg nestum kat qistina. bg sikit2 mana tau die nak kan... 
tapi sebelum tu nk tanya jgk la pndapat sape2 yg pernah ada anak kecik ni.. ok ke tak bg makan nestum kt baby yg bru nk masuk 4 bln (tp mcm dah 5-6 bln je anak aku ni aku rasa ) huhu....

2 comments:

  1. kak erin, nyg ade terbaca blog nie..

    http://barelysupermommy.com/2012/01/06/introducing-solid-food-to-our-little-b/

    ReplyDelete
  2. thanks nayang.... wink wink.... muaaah dr qistina utk cik nayang...

    ReplyDelete